.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی لاشکی:مجلس یه فتنه گران رای اعتماد نخواهد داد
قاسم احمدی لاشکی در پاسخ به سوال حضور منتسبین فتنه ۸۸ در کابیه یازدهم اظهار داشت: کسانی که بعد سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه ۲۹ خرداد ۸۸ به کف خیابان آمدند و رسما از سران فتنه اعلام برائت نکردند از فتنه گران هستند و مجلس قطعا به به این افراد رای اعتماد نخواهد داد./ مجلس در برسی صلاحیت های ۸ وزارت خانه اقتصادی و وزارت خانه های علمی توجه ویژه دارد...

شمال نیوز: عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: قطعا مجلس به تبعیت از مقام معظم رهبری در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی نگاه تعاملی دارد و به دولت کمک می کند.

 به گزارش زندگی، قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر ،چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بلاغ با اعلام رضایت از وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم گفت : در معرفی کابینه به صورت نسبی رعایت اعتدال شده است .
وی افزود : از همه گزینه ها ، نظریه ها و افکار استفاده شده است ، مجلس نسبت به چند نفر حرف دارد و باید بررسی بیشتری نسبت به آنان انجام دهد و اینکه نگاه مجلس با آنان متفاوت خواهد بود .
عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه برای بعضی از وزارت خانه ها نیرو های خوب و متخصصی استفاده شده است خاطر نشان کرد: یکی از گزینه های بسیار خوب وزیر پیشنهادی بهداشت می باشد که هم متخصص است و هم سابقه ۳۵ ماهه حضور در هشت سال دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم رهبری در مراسم تنفیذ افزود: قطعا مجلس به تبعیت از مقام معظم رهبری در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی  نگاه تعاملی دارد و به دولت کمک می کند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تاکیدات رهبری در دیدار با کارگزاران نظام و مراسم تنفیذ به مسئله علم و اقتصاد به عنوان دو اصل مهمی که دولت باید بیشتر به آن توجه داشته باشد بیان کرد: مجلس در برسی صلاحیت های ۸ وزارت خانه اقتصادی و وزارت خانه های علمی توجه ویژه دارد.
وی افزود: نباید اجازه دهیم وزارت علوم که یک وزارت خانه علمی است به حاشیه رود به سمت مسائل سیاسی برود.
احمدی لاشکی در پاسخ به سوال حضور منتسبین فتنه ۸۸ در کابیه یازدهم  اظهار داشت:  کسانی که بعد سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه  ۲۹ خرداد ۸۸ به کف خیابان آمدند و رسما از سران فتنه اعلام برائت نکردند از فتنه گران هستند و مجلس قطعا به این افراد رای اعتماد نخواهد داد.
وی در رابطه با حضور برخی افراد که در فتنه ۸۸ نقش داشتند در مراسم تحلیف ابراز داشت: در مراسم تحلیف دعوت از سوی دولت انجام گرفت و مجلس هیچ نقشی در رابطه با دعوت این اشخاص در این مراسم را نداشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 مرداد 1392
احمدي برو خودت رو اصلاح كن
نا شناس 22 مرداد 1392
جناب احمدی متوجه شدند که از فقنه سحن گفتن نون و آب دارد و دوست دارند از فقنه کاسبی کنند کاسبین فتنه
نا شناس 22 مرداد 1392
این حرف هاکه بیشتربوی فتنه میده.وزیری که باعقایدوجناح سیاسی شماهماهنگ وهمراه نیست ومخالف شماست وفتنه گرنخون آقای محترم.مهم کاردانی،مدیریت،تجربه،تخصص،تعهد وزراست که الحمدلله این وزرای پیشنهادی چیزی کم ندارن وبارهاامتحان پس دادند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.015 seconds.